maanantai 9. tammikuuta 2012

Ihanaa heppatavaraa!

Tälläänen vatipää ku oon niin en muistanu tuohon erellisehen tekstihin kirjoottaa jotta käytihin eileen Lauran ja Markuksen kaas vähä soppaalemas Kauppilan valjahas heppakamoja, piristi kummasti päivää ku sai vähä jotaki kivaa ajateltavaa :) en oo pitkähän aikahan oikeen ajan kans kattellu mitää, aina vaan jos on pakosta jotaki tarvinnu niin oon nopiaa vaan ostanu. Ny sai oikeen rauhas hipelöörä kaikkia, ja Usvalle ostin uusia harjoja, vanhat lenti mäkehen ku noli aiva homehes, jotaki aiva ylivanhoja keppihevoosillaki ollehia xD + Usvalle uus pirtiän värinen riimu ja Ninolle uus riimu, ei oo kun yks ehejä ja seki sellaanen aika justi. Tatsilla on riimuja kauhia nippu, niin sille ei tarvinnu enää ostaa. 

Siino Usvan ja Ninon riimut, mä rakastan nuata värejä! ♥

Usvan harjapakki saa mennä toimittamahan jotaki toista tehtävää, toimenkuvahan astu uus harjalaukku :) Sisällöksi ostin pääosin punaasia harjoja (tuo sininen suka on Ninolle, piru kerpele söi omansa! :D samoon ku tuo häntäremmin pirikes on Ninolle)
 Ja tottahan Lennin piti heti nuuheerata jotta mitä tuo akka on taas törsänny :D HUOM! mä en nuota kamppehia ikää haluaasi ostaa, hevooset niitä vinkuu! muuten ne potkii ja puroo jos en tuo niille nuota ;)

3 kommenttia:

  1. Hah, ihania juttuja! JA värejä!

    Pitääs ittekki mennä taas kauppilahan, ollu parin kk tauko ku ei oo mitään tarvinnu :)

    Suittet olis hankinnas mutta tairan ne hakia Kurikan Leenan luota, mä en tiä onko Sirpalla mitään lännenjuttuja siä ny? Osaakko säkää sanua?

    VastaaPoista
  2. ylikiva toi harjalaukku !(: kätevä ku sitä voi kuljettaa vaik olalla jos tarttee käsiä johonki muuhun :D kelpais !

    VastaaPoista
  3. Viipi: öööö mä en yhtää muista onko sirpalla länkkysuittia.. ei mitää muistikuvaa! mä voisin tulla sun mukahan, sitte jos meet sinne Leenan työ? :)

    Satu: Eikö, muutenki sinne mahtuu kaikki tarpeellinen, harjapakki ku on niin isoo, paitsi jos pakis säilyttää esim. Suojat. Mutta ne on mulla omas lipastos, kaikkien suojat ja tollaaset :)

    VastaaPoista