torstai 19. tammikuuta 2012

Sade seiniin hakkaa, vinttiin viistokattoiseen, lohtuteetä sydämelle teen

Taas on jääny kirjootukset, on ollu niin kaikenlaasta.

Sunnuntaina piipahrin raviskalla ja kätehen jäi Usvalle heijastinloimi + Tatsille tuliterä fullneck ulkotoppis, hyvä jotta sain viimeenki sille kunnon palttoon :) Kyllä se kuluki ylypiää sen kaas. :D

Maanantaina olin Seinäjoella hoitamas vähä asioota, ja kävin vihiroonki laittamas Ninon omihin nimihin. Son vähä jääny.. :S :D Kävin katsastamas Seatinki, saatihin onneksi vuoreksi leima, vaikka mä ajattelin jottei tua mee lävitte. :D
Ehtoolla tein ensimmäästä kertaa köökkihin patahan valakian ja lämmitti kyllä ihanasti :) myöhemmin oltihin Riikan kans juoksuttamas ja irtohyppyyttämäs Ninoa maneesilla. Kyllä se päästeli lujaa, oli varmasti ihana ku sai päästellä höyryjä :)

Tiistaina siivosin koko satulakämpän ja järkkäsin tavarat kunnolla omille paikoollensa, ja laitoon loimitelinehet tallihin. Ehtoolla mentihin Usvan kans maneesille. Tarkootuksena oli ratsastaa ensi ja sitte irtohypyttää, mutta Usva oli vähä tinttapäällä niin en sitä sitte kauaa seljästä käsin kiusannu, se sai kuljeskella irti ja sitte irtohypytettiin. Alootettihin ihan ristikoosta, ja siitä sitte pikkuhiljaa isoommaksi. Usva päästeli metriä! :) Ja tämä oli neljäs kerta ku se on esteillä, mä oon niin tyytyväinen mun poniin ♥ ja Riikalle tietysti isot kiitokset avusta! 

Keskiviikkona oli mukava yllätys postilooras; kirje Suvi Teräsniskalta! Mä laitoon joulun jäläkehen Suville postia ja ny tuli vastaus ja mukana oli nimmari :) Voi ku pääsis pian jo keikalle.. 
Kävin myös Seinäjoella hermoratahieronnas polovivaivoosta, ja kyllä otti kipiää.. mutton ainaki vähä auttanu! ens viikolla uurestansa.

Huomenna rakas pääsöö vihiroonki lomille, on ollu kyllä iesuksen pitkät nämä kaks viikkua.. muutenki oon ollu aika lailla alakuloonen eikä mikää oikeen taharo huvittaa. Keliki on niin syvältä puosta.. 
Näillä näkymin mennähän maanantaina Usvan kans kauppilahan satulakaupoolle, tuo mun penkki ku on liika kapia ny ku Usvalle on tullu lihasta selekähän. Toivottavasti saan tuon penkin myytyä. Loppuhun sitte kuveja :)

Loimitelinehet seinäs :)

Tatsin uus takki ;D

Täs taas monipuolista ruokaa! Usvalla Peacemakerin + Build Upin lisäksi on hapankorppua, näkkäriä, kurkkua, salaattia, porkkanaa, omenaa ja luumuja. :)

Satulakämppä uures järkäs ja siivottuna :)



Ärsyttävää ku tää kipale on soinu mun pääs jo hyvän aikaa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti