keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Pakkaspäivän pyrähtelyä

Nino pääsi tänään venyttelemähän takajalkojansa eikä pakkaanen kyllä näyttäny haittaavan yhtää herrasmiehen kaahaalua =D 
Usvanki kans tosiaan noi satulahommat alkaa olla loppusuoralla, penkki löyty ja kaupat on karvaa vaille valamihit :) Pistin Ninonki satulan myyntihin, ostan sille länkkärin. On sitte mukavempi tuota Eeviäki kyyrittää sillä! 

Äsköön laitoon kesätyöhakemusta, Ilimajoen hautuumaalle. Olis ihan kiva jopi, sais olla pihalla ja teherä suht omahan tahtihin kummiski. Toivottavasti siitä poikiis eres jonkumoonen tienesti.

Tänään ehtoolla mä ajattelin vähä läskistyä ja huomenna siivoolen markkia ja hevoosten laituumia. Usva saa olla vielä huomisenki vapaalla. Perjantaina meenki sitte koirien kans Kauhajoelle kattomahan yhtä koiruuskaveria ja kuvaamahan. 

Näillä näkymin saattais olla mulla ja Usvalla sunnuntaina yksityynen valamennus. Olis kyllä tosi mukavaa päästä vähä jonku silimän alle ratsastelemahan, ja olis joku joka antaas neuvoja ja korjaas mun virheitä. :) Usvan kans ollaan kyllä eristytty huomattavasti, ku muisteloo sitä aikaa ku se mulle tuli. Ja vielä viime syksyäki, silloonki oli vielä aika paljo työstämistä. Ny son suht hyvin toimiva puskapolle, joka vastaa mun tarpehia oikeen hyvin ja son kyllä opettanu mulle jos jonkumoosta hevoosten maailmasta. :) Rakas poni se on ♥

Niilon ilmeet.. :D

Lenni possu ♥

Krhmm jooo.. :D

Härkäponi! ;D

Hymyä!

Mun tukkajumala ♥

Ninon ravi on aika lennokasta, silloon ku se saa juosta vapaana ja vähä vauhrikkahammin :)

Sitte piti heti juoruta jotta mihinä siton oltu...

Nino vähä kovisteli Tatsille, jonka jäläkehen Tatsi piti Ninolle puhuttelun ja tämä pisti häpeesnänsä päänsä tynnyrihin... Näin meillä piretähän kuria! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti