torstai 12. heinäkuuta 2012

Nöf nöf nöf nöf nöf hii! :-)

Tittirii, ny on pakko kirjootta viä näin myöhälle, jottei ny vaan taas tää kirjoottelu jää pois päiväjärjestyksestä! 

Oltihin Usvan kans 4.7. eli viime viikon keskiviikkona seuraestekisoos Kurikas, mentihin 50cm ja saatiin nollarata! Parilla esteellä piti vähä murista sille ja kerran muistuttaa raipalla, että esteistä mennään yli, ei ali tai sivulta :D Ku viimeenen este oltihin ylitetty ja tajusin että puhdas rata tuli, oli vähällä etten nostanu käsiä ilimahan ja huutanu! olin niin onnellinen ja iloonen! 
Muitten mielestä tuo on varmahan aiva naurettavaa, ehkä joo, mutta mulle se on ihan sama mitä muut ajatteloo! jokaanen on joskus aloottanu jostaki! ja tämoli meille se hyvä alootus! Pistän postauksen loppuhun muutamia kuveja. 

Täs on sitte touhaaltu kaikennäkööstä ja monemmoosta pitkin viikkua. Heinätöitä tehty, tupaa siivottu ja lenkkeelty satehes piskojen välistä. Ny koittaaki sitte viikonloppu, mutta vietän sen yksin ku Jarno on kiinni Niinisalos. :/ Onneks näitä kiinniolovuoroja ei oo enää ku 12 tän seuraavan puolenvuoren aikana.

Oon ruvennu miettimähän tätä mun elämää. Mä haaveelin jo yläasteella poliisikoulusta, mutta se tyssäs sitte hyvin pian siihen ku sinne oli pituusraja, ja multa puuttu pituuresta 13 cm :D nythän ne on otettu pois ja oon nyt pari viikkoa miettiny sitä koulua päivittäin. Maanantaina kävin poliisilaitoksella komisarion juttusilla, ja ny pitääs sitte hankkia monenmoosta paperia ja ku ne on kasas niin sitte varatahan haastatteluaika. Että silleesti :DD

Sitte sellaasta oon miettiny, jotta onko jotaki toivehia minkälaanen postaus mun pitääs teherä? joskus joku heitti että tee varustepostaus Usvan varusteista. :D Eherootuksia?

Ja loppuhun kuveja. 




Tämä on estekisoosta 13.6 :)

Monsku ♥



Lenni ♥

Niilo ♥

Lenni röhönö :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti