torstai 29. joulukuuta 2011

Hyvää yätä...

Tänään oon kyllä teheny taas kaikennäkööstä. Tallin siivosin perusteellisesti, lapioottin kolomisen mottia turvetta suojahan ja haravoottin pihaa. Sen jäläkihin siivosin vintin ja oon teheny konehella vähä hommia ja maksanu laskuja. Kirpaasi aika lailla pari hevoostarvikelaskua, mutta oli ne sitte ihana repiäkki lopuuksi ku noli maksettu :)
Pari päivää vielä uv:hin, meen näillä näkymin tosiaan sinne Kauhajoelle ja olis kyllä kiva päästä krouvihinki pitkästä aikaa päästelemähän vähä höyryjä. :) Huomenna sais olla kyllä kiva keli, mä haluan jo Usvan kans maastoolemaha!
Sain äsköön tehtyä tuan Ninon sivun, ja sain sähköpostihin vähä varsakuvia siitä ja pari hönöä vireota x) on se vaan niin hassu poni. Nymmä meen maata, hartioota särköö sitte niin rakkahasti. Mä pistän muutamia kuvia viä loppuhun: 

Mun unikaverit ♥

Köökin ikkunasta loistaa lämmin valo :)

Nino on pahis ja kuvitteli syövänsä Usvan!

Olis vähä mahkee. ;)

Haluaasin tällääsen satulalaukun, tämolis pirun kätevä ja pitääs satulan siistinä ku kopilla ollahan matkas :)

Kaikki satulat paikoollansa telineineen. Vasemmalla ylähällä on Usvan estepenkki, alahalla Tatsin yleespenkki ja oikialla ylähällä Ninon yleespenkki. :) 

 

3 kommenttia:

  1. Soot ollu reipas :)

    Tuo olis hieno tatuoonti tai enemmän moon haaveillu sellaasesta Viljan varsa kuvasta jos joku osais hyvin sen piirtää, olis ihana muisto!

    Ninon sivuusta tuli kivat :)

    Ps. Joko sä pian teet blogiluetteloa,
    näkis mitä sä luet :DDD
    (täten mäki saan uusia luettavia jos on omaan mieleen)

    VastaaPoista
  2. Ootpas ollu ahkera =)

    Ootko sä muuten vielä jossain koulus vai ootko jo valmistunu? Käytkö jossain töis? =)

    VastaaPoista
  3. Kiitokset! :) mä haluaasin sellaasenki tatuoonnin, mihinä olis varsa ruusu suus. Näi nsellaasen joskus netis ja ihastuun!
    Ja sussu: Oon valmistunu keväällä, lomitukses oon kirjoolla muttei mun taharo polovet ja selekä kestää teherä sitä työtä :(

    VastaaPoista