torstai 29. joulukuuta 2011

Viimeesiä päiviä vierähän..

Ny on ollu pari mukavaa päivää ku Jarno tosiaan on ollu täälä. Se toi mulle iiiison läjän suklaata ja vähä siiteriä, sitte on mässätty sipsiä :P Tuos se viä nukkuu, mä oon laittanu hevooset pihalle ja ruokkinu ne. Tänään Jarno lähtöö kotia, mutta tällä tietoa mä meen sitte Kauhajoelle vähä uv:n viettohon lavvantaina. :) Suunnitelmis olis tänään tallinsiivouksen jäläkehen tyhyjentää eileen hajettu turvekuorma, imuroora vinttiä ja käyrä vähä kylällä hoitamas asioota. Eileen onneksi vaihrettihin Jarnon kaas jo petivaattehet niin ei oo sitä vaivaa, tuo tuplatäkki ku on vähä vaikia saara lakanootten sisälle yksin.

Eileen teetettihin vihiroonki ne kihilajaasten kiitos-kortit ja teetin pikkuusen hevooskuviaki + mulle ja äiteelle kalenterit koirien kuvista. Tänään ehtoolla mä voisinki sitte teherä tänne nuata puuttuvia sivuja, Ninolle, Tatsille ja Niilolle. Jaaa loppuhun taas kaikkia mun omaakivaa ;D 

Tälläänen kuva pääsi kalenterihin :D

Ja Niilon unikuvaki pääsi...

Kesällä Helsingin reissulta ♥

Nino irvisti mun kameralle :D

Aina ei torellakaa voi onnistua! :D

Ja viä pari kipalesta tälle päivää;

2 kommenttia: