perjantai 27. huhtikuuta 2012

Tassunjälkiä

Dooddi, pari päivää taas menny niin jotten oo kirjootellu.
Eileen oltihin koirien kans Kauhajoella, Kiva Koirakansalainen -testis. Lenni suoritti hyväksytysti sen, Niilolla jäi pienestä kiinni. Ei haittaa, oon silti tyytyväinen molempiin ja Niiloki yllätti positiivisesti. :)

Tänään oon sitte melekeen koko päivän menny tukka putkella.. Aamu alakoo airanteolla, sen jäläkehen tallin siivous + muuta puunausta, kuusenoksien hakua mettästä, vintin siivousta jne.. Ja ny pyhitin aikaani vähä tälle blogilleki, uusiin tuota ulukonäköä ja siistiin nuota sivuja, yhyristelin niitä ym :) Kirjootin ittestäniki kyllä pitkän jutskun niin kas kummaa ku mä en tätä mokomaa osaa käyttää niin se katos sitte johonki bittiavaruutehen...

Keskiviikkona olin kuvaamas Tiian suomenhevoosoria, Pastorista. Mä tykkäsin kyllä kuvista mitä sain otettua. :)
Usvalla on menos ny toinen kipulääkekuuri, ja ainaki pikkuusen paremmalta näyttää. Ny pitää vaan toivoa parasta...
Hööm, mullei ny kyllä enää ajatus juokse tähän aikahan ehtoosta (toki ei se ny kyllä juokse muutenkaa!) niin mä pistän muutaman kuvan Patesta tähän loppuhun. :)







2 kommenttia:

  1. Täälä sulle pieni haaste :) http://piilopaikkani.blogspot.com/2012/05/vastaus-haasteeseen.html

    VastaaPoista
  2. Täälä sulle toinenki pieni haaste :) http://piilopaikkani.blogspot.fi/2012/06/hyvan-mielen-haaste.html

    VastaaPoista