torstai 30. elokuuta 2012

Onnellinen sinä, onnellinen minä, ei me muuta tarvita

Tämäpäivä on menny taas aiva juostes. Heti aamusta hyppäsin auton rattihin ja ajoon seinämäelle, sielä olin ensi jalakaterapeutilla ja sen jäläkehen lymfas. Lymfa teki kyllä taas hyvää ja oli mukavan rentouttava. Huomattavasti paremmas kunnos tuo oikia jalaka ku eileen. Vasen jalakahan on siis ollu aluusta asti tosi hyvä, siinä ei oo juuri mitää moittimista, mutta tuo oikia on sitte tuon vasemmanki puolesta kipiä. 
Tuo oikia jalaka on niin lujaa paisuksis etten saa sitä eres koukkuhun ja nilikka on aiva pallo. Sisäänen verenvuotoki löytyy, nilikan molemmin puolin on hienot väritykset. 
Sain paljo jumppa- ja venyttelyohjeita, ja mulle sanottiin että voi mennä vielä 4 viikkoa ennenku pystyn aloottelemahan kävelyä. Ihan kiva!! mun menöö hermo nuohin keppiihin, ja ku mitää ei tosiaan pysty teherä. Jee jee mä aiva hypin ilosta. -_-

Huomenna Jarno tuloo lomille onneksi, mutta taitaapa taas mennä sen päivät töis. Olis niin kiva joskus ku meillä oli yhteestä aikaa muutaki ku nukkuminen. Se lähtöö aamusta töihin ja tuloo yöllä. Huoh. Joo joo mä tierän että maatilalla on töitä mutta vois ihan varmasti joskus sanoa, että on välillä munki kans. Talavella sitte ei oo niin hirviästi hommaa, mutta olis se ny joskus kiva kesäiltoja ja -päiviäki viettää yhyres. Talavella on aina pimiä ja kylymä. Joku mulle jo sanoo että oma vika, ku oon maataloon pojan valinnu. Pah! Ei se rakkaus ammattia katto. 
Mä rakastan Jarnoa yli kaiken enkä sitä haluaasi minkää ammatin takia jättää. PISTE.

Ens viikko näyttää ihan ookoolta, maanantaina meen kattomahan Tatsia (ei siitä ookkaa ollu ku puoli vuotta jo puhetta mutta ikinä ei oo keriinny tai aikataulut natsannu yhtehen) ja tiistaina olis estevalamennuksen kuvausta Tommin Tallilla, jos siis vaan ei sada eli keli sallii olla pihakentällä. 
Keskiviikkona on Seuraestekisat myllykyläs joita meen kyllä ihan varmasti kuvaamaan. Mä aiva kuvittelin että oon siihen mennes jo kovas kunnos että pääsen itte kisaamaan, no joo heps vaan. 
Torstaina olis Teuvalla epäv. agilitykisat, ja jos ne on pihalla niin meen kyllä kuvaamaan. Perjantaille ei oo sitte mitää, mut lauantaina olis heppojen mätsärit Lapualla ja sunnuntaina olis kansalliset koulukisat Uusikaarlepyys.. taitaa tosin jäädä väliin. Jalasjärvellä on seurakoulukisat, mutta taitavat olla maneesis joten en piittaa kuvata. 

Tänään oon pitkästä aikaa kattellu netistä ittelleni muutaman uuren pairan. Jos ne vaikka mahtuus mulle, täs sairaslomalla olles ku ei muutaku istuta ja syörä. Sitte joskus ku mä vaan nuosta kepiistäni pääsen, niin rupian taas laihikselle. :-D 

Oon täs parina päivänä teheny kuvia vuorelta 2010 ja ne on Suomenhevoosten kansallisista Ypäjältä, johona me oltihin Jarnon kaas kattomas (kyllä sain Jarnon puhuttua kaveriksi, oltihin oltu silloon vasta niin vähä aikaa jotta soli heleppo suostutella :P). Rupesin tuos ihimettelemähän jotta mikäköhän tuo yks kansio on konehella, ja sielon melekeen 2000 kuvaa. Kyllä, kakstuhatta. No ei muutaku aukaasin sen ja olin että no selevä, ei muutaku näitä sitte värkkäämähän :D Mä pistän tähän lopuuksi niitä kuvia muutaman, siihen asti mitä ny oon saanu tehtyä. 
Ja eikai siinä, mä varmahan kirjoottelen sitte viikonlopun jäläkihin maanantaina :) että heps vaan (kiitti Satu ku oot opettanu mulle tuon ;D)




Ratsu-Reima



Samuli

Tää oli mun ehdoton suosikki :) aiva mahtavan värinen ja tosi hienot nuo valakooset merkit!


Tosi upeeta hevoosia kaikenkaikkiaan. Pitää kyllä mennä toistekki!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti