maanantai 10. syyskuuta 2012

Tää vois kestää vielä kesän tän, ja meidän rakkaus vähän enemmän

Kröhöm meni vähä pitempi aika taas erellisestä kirjootuksesta.. Tuo viikonloppu meni tosi hyvin, Jarno oli koko viikonlopun mun kans, ollaan viimeksi vietetty yhteisiä viikonloppuja suhteen alkuaikoina eli vajaa 2 vuotta sitten.. voitte vaan kuvitella miten paljon tuo viikonloppu mulle merkitti.

Täs parin viikon aikana ny ei oo tapahtunu mitää erikoosempia, tosin oon toipunu vihiroonki siitä leikkauksesta sen verran, että oon nyt muutaman päivän köpötelly jo iliman keppejä.

Viikko sitte kävin kattomas Tatsia, ja pakkohan mun ny oli selkään hypätä :) jalat ei kyllä kestäny yhtää jos kosketti satulaa, eli mä menin ku joku sammakko jalaat leviällä :D mutta mieli oli niin hyvä ku sai eres vähä käpsytellä ponilla ♥
Haluaasin niin tositosi kovasti jo oman tuvan ja oman tallin, omat hevooset kotia omalle markille. Ei auta ku orottaa jotta Jarno pääsöö armeijasta ja ollahan molemmat vakityös, niin kehtaa mennä lainaaki pyytämähän.
Mä tosin meen sikalahan töihin, ku tästä kuntourun, ja oon aiva tyytyväänen. Oon ollu sielä ennemmin auttelemas ja tälläästä, niin on mukava mennä ku on tuttu paikka ja tutut ihmiset, ja tietää jo suurimman osan niistä tehtävistä hommista. Toki sitte ku vakityöntekijäksi meen niin mun pitää opetella koneella tehtävät ja muuteltavat ruokintahommat, onneksi paperihommat ei kuulu sitte mulle. :-D

Tänään olin heti aamusta ilmajoella terapias, ja mulla oli Lenni mukana. Mun terapeutti tykkäs Lennistä tosi lujaa :-) Onneksi Lenni on hieno mies ja osaa käyttäytyä hienosti.




Minä ja Lenni 14-5-12 Ryhmänäyttely
Kuva © Minna Levä

Päivällä sitte otin ja imuroottin ensimmäästä kertaa leikkauksen jäläkehen, oli vähä vammaasta mutta onneksi sain tuettua siihen putkehen :D Myöhemmin iltapäivällä kävin Hyypäs Sorvarin Matin luona, joka arviootti mun kaharen satulan kunnon ja hinnan ja laitoon ne myyntihin. Koulusatula on Usvalle aika tarpeetoon, ja makko on jostain repiä rahaa, ku leikkauspäivän lasku on sellaasen satasen. Tuo estepenkki mikä mulla on, on liika kaareva Usvalle eikä istu sinne selekähän niinku pitääs. Toivottavasti sais tuon estepenkin kaupan, hintavahan se on mutta ei se ookkaa mikää maanantaimalli. Aiva mahtava satula. 
Näillä näkymin oon saanu koulupenkin jo myytyä, kerkes se olla mulla muutaman tunnin myynnis :D Mutta hyvä näin! Matti tuloo sitte tuohon tallille satulootten kans sovittelemahan, ku mä pystyn kunnolla ratsastaa ja testata penkkejä. Varmaan viikon-parin päästä. 
Nyt ehtoolla olin vähä tallilla käymäs, vein autosta heppakamppeet sinne ja ajattelin jotta voisin huomenna yrittää rauhallisesti imuroora ja siivota auton, son niinku kaatopaikka. :-D 
Oli ihana tunne ku käveli Usvan laidunta kohti, vihelsin sille ja se heti hörisi mulle ja tuli portille ♥ rakas :-)

Huomenna mullolis aamusta hieroja ja ehtoopäivällä olis lymfa Ilimajoella. En jaksaasi taas ajaa Ilimajoelle, oon ny ajanu perjantaista alkaen joka päivä sinne ja takaasi. Tuo mettäväli on niin ärsyttävä. Toki lauantaina oli ihan kiva ajaa se väli, ku olin Ilimajoella maatalousoppilaitoksella kattomas Lammas- & Vuohipäiviä :) 







Ei täs taas kummallisempia, keskiviikkona on varsanäyttelyt kurikas ja torstaina seinäjoella, ja niihin oon ainaki menos kuvaamahan :-) 
Kattelin tuos hetki sitte Suomen huippumalli haussa, ja huomasin taas sen miten "olemattoman" näkösiä ne likat on iliman meikkiä. Mä oon itte sellaanen jotta harvoon meikkaan, en jaksa/kerkiä vaivautua ja mun mielestä luonnollinen kauneus on kaikista kauneinta. Toki jos johonki ollahan menos, niin voin vähä naamaani laittaa. Mutta muuten en kyllä naamaani mitää värejä sekoottele, en oo kokenu tarpeelliseksi. 
Näistä mielipiteistä ei sen enempää, ny unipuulle :-)


 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti