maanantai 17. syyskuuta 2012

Tää on elämää, ei sen enempää

Viikonloppu meni aika nopsasti, ei tapahtunu niinkää mitää erityystä. Sunnuntaina olin kuvaamas Seinäjoella alue-estekisoja, sää oli ihan kiva mutta oli törkiän kylymä tuuli :/ 9 tuntia kului kamerantakana ja meinas olla pää loppuillasta jo kipeä, kun ei kerinnyt mitään syömään. Kotiin ajelles alakoo huippaamahan, mutta onneksi pääsin turvallisesti kotia. 
Kotona sitte otin rauhallisesti ja söin vähä, ja sitte vein Jarnon sen inttikaverin työ josta porukalla sitte lähtivät taas viikoksi sotimaan. :-) Pitkästä aikaa olin itkemättä, kun Jarno lähti. Kummallista. Oli kyllä  vähä kuumeinen olo, tunnuun olevan sekaasin ku seinäkello.

Tänään aamulla olin sitte maatalousoppilaitoksella, ja musta tuli näin ollen opiskelija ;-) alootan pieneläinten- ja hevoostenhoitaja koulutuksen täs Kauhajoella, ja opiskelen siis töiden ohella eli lähiopetuspäiviä koululla on pari-kolme päivää kuukaures. Mun mielestä kiva homma, että pystyn olla töiski samalla, enhän mä millää olemattomalla opintotuella ittiäni ja eläämiäni elättääsi.


En oo keriinny perehtyä nuohin eilisihin kisakuvihin viä yhtää, ja mietiin täs että voisin vähä kattella vaatekaappiani ja pistellä jotain tarpeettomia rettuja myyntihin. Jos niistä sais vähä taskumania. =)


Huomenna aamusta heti mullon hieroja. Olin viimeksi viikko sitte, mutta mulla on niin tukos hartiat ja käret, että koko aika on pää ja käret kipiänä. Hierojan jälkeen ajattelin mennä tallille vähä touhaamaan, jos vaan olis eres hitusen kiva keli, ettei mitää kauhiaa myrskyä. 


Sunnuntaina tuli Avaras Luonnos villihevoosista, ja voi rakkaus niitä ihania karvapallovarsoja ♥ kauhia varsakuume iski!







 ps. mä haluan tämmösenki ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti