tiistai 18. syyskuuta 2012

Oothan tässä vielä huomenna?

Tänään ratsastin ekaa kertaa kunnolla leikkauksen jäläkehen! siis kerranhan mä oon leikkauksen jäläkeen käyny hevosen seläs, silloon ku kävin kattomas Tatsia siä sen ylläpitopaikas. Kävelin sillä muutaman ringin. Nyt pystyyn nousta jalustimille vähä, ja kevennys onnistu tosi hyvin. Ei ottanu kipiää pohkeesihin, ainut vaan että oikian jalaan leikkausarpea vähä kirveli välillä. Mutta oon kyllä yllättyny ja tyytyväänen, ku oon vihiroonki toipunu tähän mallihin!
Mä aiva orotin jotta Usva pinkoo ku viimeestä päivää, mutta se oli harvinaasen rauhallinen :) toki varmasti vaikuttaa asiaan, ku on ollu isoo lairun mihinä tepastella! 

Mentiin aikalailla perusjuttuja, kokeeltiin pari takaosakäännöstä ja sitte vähä puomeja. Kokeelin teherä kahareksikolla laukanvaihtoja, en oo ikinä kokeillu osaako Usva. Ei se suoraan siitä vaihtanu, välillä etupää kyllä tajus että pitää vaihtaa mutta takapää ei :D tai sitte se tiputti raville ja muutaman raviaskeleen jälkeen nosti itte oikian laukan. Olin kyllä tyytyväänen. :) 
Mulla oli kaveri mukana, hain Lauran teuvalta ja Lauraki kokeeli mennä Usvalla. Laitoon Usvalle ja Lauralle ravipuomit ja ne onnistuu kyllä hyvin. :)

Usva silloon ku se muutti meille ♥

Syksy 2011

Syksy 2011

Syksy 2011, harjootuskoulukilipaalut Dimonan tallilla :)

Huomenna meen sitte uurestansa tallille, kokeelen vähä hypätä ja jos kaikki ok niin ilimootan meirät pikkuestekisoohin :) viikonloppuna on Dimonan tallilla nummijärvellä estekisat. Mennähän toki vain ristikkoluokka ja joku pieni, tyyliin 30cm. 
Ehtoopäivästä mullon ilimajoella lääkäri, koskien mun masennuksen lääkitystä. Saas nähärä, mitä tapahtuu. Vähä kyllä jännittää. Jään sitte isseelle yöksi ilimajoelle huomenna, mukava mennä sinne :--)

Tuos äsköön tein vähäsen jo sunnuntaisia estekisakuvia, mutta niitä tosiaan on melekeen tuhat niin  en sitte kaikkia yritä samas läjäs teherä ja valakata. Pikkuhiljaa etiäppäin. 
Ny tää painuu pehkuuhin ja ottaa Lennin kainalohon :-) ötyjä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti