torstai 20. syyskuuta 2012

Valvottuja öitä, en takaisin mä saa

Diiiin, keskiviikkona tosiaan hyppäsin vähä Usvalla ja hyvinhän se meni, ei ottanu mun jalakojen päälle yhtää :-) ehtoosta sitte vain oli vähä väsyksis ja pikkuusen kipiät, mutta tietysti ihan ymmärrettävää! ei kuitenkaa mitää nii vakavaa, ettei olisi ruoka ja uni maistunu ;D 
Keskiviikkona menin siis iltapäiväksi ilimajoelle, ku mulloli siä psykiatrisella poliklinikalla lääkärinaika. Tarkootuksena vähä tarkistella mun hoidon edistymistä, lääkitystä jne. Käynti ei kestäny ku vähä yli puolituntia, mutta kyllä se oliki sitte raskas puolituntinen. Mä en tykkää yhtää siitä lääkäristä, se ei sitte millää tajunnu mitää mitä sille sanoon ja se kyseli toistuvasti samoja kysymyksiä. No mähän siä sitte itkin aika lailla ja välillä jo tuntu että kohta otan ja kurmuutan tuon lääkärin tuonne nojatuolin syvyyksihin... 
Mutta onneksi pääsin sitte lähtemähänki sieltä, ja tultihin edelleen siihen tulokseen että pidempi aikaanen terapia on mulle se parahin vaihtoehto. Eli noin 2-3 vuotta. Lisäksi mä meen huomenaamulla verikokeesihin, johona otetahan laaja verenkuva, maksa-arvot jne ja kattotahan onko kaikki ok. Jos on, niin mulla alakaa uus lääkitys joka on siis mielialaa tasaava, tavallaan rauhoottava lääke. Mun mielialat ku vaihteloo päivän aikana lairasta laitahan ihan kunnolla, ja se on henkisesti TOSI raskasta. Mä torellaki toivon, jotta tuo lääkitys auttaas jotaki. 
Lääkärin jälkeen menin isseen työ ja olin siä sitte yötä. 

Tänään oon touhuullu vähä kaikennäkööstä, mm. autoon kaveria sen ylläpitohevoosen siirros. Mulla ku on tuo koppi ja vetoauto, ainut vaan että puuttuu se kortti siihen vetämisehen. :D aikees on kyllä seki hankkia johonaki vaihees. 
Ilimootin myös mun ja Usvan lauantaiksi estekisoohin, ihan pikkukisat vain Nummijärvellä Dimonan tallilla. Mennähän ristikkoluokka ja sitte 30-40cm. Ny vaan toivotahan esteriltä hyvää pirätyskykyä, jottei oikeen annattaasi vettä. Jos oikeen on törkiä keli, niin emmä sitte kyllä tuonne kisoohin lähäre. Onneksi sain puhuttua Jarnon sinne mukahan kaveriksi ja avuksi. =) 

Mä voisin tästä valua ny maata, ja huomenna sitte olis luvas tosiaan ne verikokehis käymiset, sitte olis vähä koiruuksien kuvaalua jos vaan suinki kelit sallii, ja Usvalle tuloo sovituksehen uuret suittet - niittimeksikolaaset ;) toivottavasti sopiis tuolle isoopäälle :) samaa sarjaa olis sitte rintaremmimartingaaliki. 
Onneksi mullon tuos vähä ittelle herkkua, niin saan rauhoottua itteni kans kattomalla vähä Simpsonia ja mässätä. Sitte saa kaapata Lennin kaikkuun ♥ Ötyä!

Lennin kans tutkitahan kameran asetuksia.. :) 


♥ Rakastan ♥

...mitähän ne ny meinaa...

♥ P A R A S ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti