perjantai 24. elokuuta 2012

Tää on hengen kuolio, ollut pitkään aikaan jo

Taas on viikko vierähtäny enkä oo kirjoottanu.. no jaa.
Viikolla ei oo tapahtunu mitää kummempia, tiistaina olin kuvaamas estevalamennusta Tommin  Tallilla ja keskiviikkona olin kuvaamas kaverin saksanpaimenkoiria, tähän muutama kuva: 










Kuvasivuulle tuloo sitte myöhemmin lisää kuvia koirista.

Torstai oli virallinen pussihousupäivä, otin vartavaste vähä rauhallisemmin. Satu oli mun apuna ja kävi mun kaas päivällä kaupas, kiitos =)

Tänään oli Teuvalla tykistöprikaatin valatilaisuus. Hieno tilaasuus ja hieno sää, aurinko paistoo. Oli kiva kattoa omaa rakasta, soli siä niin komiana ja miehekkäänä :-)
Ehtoopäivästä lähärettihin Jarnon kans hakohon Ninoa kesälaituumelta ja vietihin se talaveksi kaharelle hepalle seuralaaseksi ja tallinlämmittäjäksi :) hyvin tulivat heti toimehenki. Kuvia tuloo sitte ku jalakojeni kaas pääsen kuvaamahan. 
Ehtoo onki täs menny sitte aiva mopen puohon, ensi oli migreeni ja ikänä ku se antoo periksi niin se kipu meni aiva ohojuksena tuonne oikiahan jalakahan.. aargh!! mun menöö hermo, vaikka kuinka on ottanu särkylääkettä, laittanu kylymää, pitäny koholla jnejne niin ei mitää apua -.- mä revin tuon kintun kohta irti.
Olis ihan kiva päästä vähä keittiöön syömäänki muttemmä pääse eres keppien kans, tuo jalaka on niin huonona ny.

Huomenna oli tarkootus mennä äireen kaas kattomahan koiranäyttelyjä p-joelle, mutta mun on ny pakko ottaa vähä rauhallisemmin, mä en halua huomisehtooksiki tätä jäätävää jalakakipua kiitos.

Sunnuntaina kuitenki mä haluan mennä Kurikkahan kuvaamahan seuraestekisoja. Jos mä en sinne pääse niin piru on irti. Mur. 

Ny täs orottelen jotta Jarno kotiutuu töistä ja se vähä avittaas mulle sapuskaa napahan. Ei kai mun auta ku heittäytyä takaasi seljuun kintut kattua kohore... Soommoro.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti