maanantai 20. elokuuta 2012

En mitään, en ketään, alla ikivanhan auringon

Tsuppadui taas pitkästä aikaa... on taas ollu niin monenmoosta jotten oo jaksanu kirjoottaa, oon taas miettiny jotta poistanko tän jutskan vai piränkö.. olokohon ny viä hetken, liika kova vaiva poistaa :---D

Perjantaina olin jalakaleikkaukses (sitä on orotettu jo 5 vuotta, pitkä juttu en jaksa sen kummemmin selittää mutta kaikki sai alakunsa mopokolarista ja siitä asti on jalaat ja polovet aina vaivannu) ja pääsin samana päivänä onneksi kotia. Mun molemmista jaloista venytettiin akillesjänteitä, ja ny on kuukausi sairaslomaa. Leikkauksesta on ny siis 3 päivää ja kivut on pysyny aika hyvin kuris särkylääkkehillä, perjantai ilta oli kyllä kaikista pahin, aiva kauhiat kivut. 
Oon ny vähä jo yrittäny käppäällä iliman keppejä ja tänään vähä ajoon jo autolla. Aika nihkiää touhua, mutta paree seki ku ei mitää. Kyllä mä tästä viä paranen, ei te musta niin helepolla erohon pääse ;)
Sairaalas oli ihan hyvä olla, oli mukavia ja asiallisia hoitajia ja lääkäreitä. Ainut mitä jännitin oli se selekäyrinpuudutus, mutta ei se tuntunu oikeen mihinää. Enemmän tipan laitto otti kipiää. 
Oli kyllä jännä olo, ku yli puolet kropasta oli puutunu eikä pystyny liikuttaa mitää muutaku käsiä ja päätä :-D 
Nyt mullon kuukauren sairasloma, kerkiän hyvin miettiä elämääni, työtäni, maharollista koulutusta jne. (niinku mä ny en niitä jo muutenki paljo miettisi..)

Viimeesestä postauksesta huomasin unohtaneeni mainita, jotta 8.8. tuli mulla ja Jarnolla täytehen 2 vuotta yhteestä taivalta. On ollu niin hyviä ku huonojaki päiviä, mutta mitää en vaihtaasi pois. Kaikki ne huonotki hetket on opettanu meille jotain. Rakastan ♥
Toivottavasti vielä joskus on yhteinen oma tupa, omat hevoset omas tallis ja onnellinen avioliitto :-) tietysti myös pari koiraa ja kissaa pitää olla, ja oon luvannu ittelleni tuparilahjaksi kanin ;-)

Tänään on ollu taas aika monimutkaanen päivä. Mielialat on vaihrellu pitkin päivää päästä päähän. Pitkästä aikaa tuli itkettyäki oikeen kunnolla.. oma vika toisaalta ku oon kauan jo tunkenu surkiat ajatukset syrjään ja sitte ne tuli kaikki kerralla pihalle. Onneksi Jarno oli vierellä. ♥

Oon täs laatinu vähä kalenteria tapahtumista, mitä vois käyrä kuvaalemas. Lista näyttääs kutakuinki tältä lähiaikoona: 

* 25.8. Koirien ryhmänäyttely peräseinäjoella
* 26.8. Seuraestekisat kurikan myllykylässä
* 2.9. Ruska-match show (koirille) kauhajoella (voi toki olla että osallistun ite Lennin kans)
* 3.9. Ravit seinäjoella
* 5.9. Seuraestekisat myllykylässä (voi olla että osallistun ite Usvan kans)
* 6.9. Epäviralliset agilitykisat Teuvalla
* 8.9. Hevosten match show Lapualla (voi olla että osallistutaan Usvan kans)
* 9.9. Kansalliset koulukisat Uusikaarlepyyssä / Seurakoulukisat Jalasjärvellä
* 11.9. Tammanäyttelyt Seinäjoella
* 12.9. Hevosnäyttelyt Kurikassa
* 13.9. Varsanäyttelyt Seinäjoella
* 15.9. Aluekoulukisat Kokkolassa
* 16.9. Alue-estekisat Seinäjoella


Tuossa ny vähä alustavaa listaa, tokikaa kaikkihin en varmasti kerkiä. Huomenna oon menos kuvaamahan Tommin Tallille estevalamennusta, jos vaan sää sallii pihakentällä ratsastamisen. 
Nymmä heittäyryn vattani vierehen maata ja katton pari jaksoa Täyrellisiä naisia. Se on kyllä niin koukuttava sarja, ja se porukka on siinä niin ihanan veemäästä >:)

Loppuhun vähä guveja.

© Satu

© Satu

Kaverin koiranpentu nimeltään Toivo :-)

Tällänen fiilis tänään.

Olin kuvaamas tätä rakasta ystävääni repalepaita-Riikkaa :P Riikka käy ratsastamas pv-ruuna Irquinia, eli tutummin Iiroa. 

Ilmeet :-)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti