keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Ne opetti et kukaan ei oo suurempi sua kaikki saman arvosia

Plaah, Usva ontuu edelleen ja jalat on aikalailla limput. Oli ne ny vähä paremmat, mutta vain vähä. 

Onneksi eileen oli tosi piristävä iltapäivä Satun kans! ♥ otettihin kuvia Satusta ja Beasta johonki sen koulujuttuun, portfolioon :-) oli ihana sää ja kivat kuvaukset, ainut vaan että Beaa alako kunnolla vituttaa loppuvaihees ja sen kyllä näki naamasta x)) Me käytettihin yhtä autiomökin nurkkaaki studiona, mutta hups ei se ollukkaa autio. D:

Kuvausten jäläkehen käytihin viä tallilla, kävelytin Usvaa ja lätkiin linimentit jalakoohin. 


Tänään mulla oli sitte aamutallivuoro ja siivousvuoro, ja niiren jäläkehen menin Satun työ noitten eilisten kuvien kans ja mun maha kyllä kuoli sillä reissulla =DD ei ristus me naurettihin, oli kyllä kaikkia niin legendaarisia ilimeitä!


Mun ehdoton suosikki ♥



"Maista tätä!"

  
"Enkö mä justihin sanonu jotta nuon ei teherä!"

"Jaa, no sitte mä en osallistu kuvauksihin. Mä naamioorun oksahan. Mökö mökö."


  

Ehtoopäivästä kävin Lennin kans mettälenkillä ja törmättihin isoohin jäläkihin, ainaki tua mettällä mihinä käyrähän niin on ollu susia. 


 
ps. mä haluan tällääsen!

Mutta ny pitää heittäytyä vaakatasohon, ku lupauruun huomenna mennä viä navettahan! eli heräätys klo 5, askarehet klo 6-9 jonka jäläkehen aamutalli + tallinsiivous ja sitte ehtoopäivällä viä askarehet. Sommoro!

 

2 kommenttia: