sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Kietoutuu kiinni minuun, antaudun silloin sinuun

Kisat takana, ja hengis selevittihin! Huhhuh, kyllä aluuksi jännitti tosi lujaa, ja ku mentihin kattomahan sitä ratapiirrustusta niin mä meinasin teherä kuolemaa. :D Kaikenlisäksi siinoli vielä uusinta!  Onneksi me hinkattihin sitä paperia Marin kans niin kauan jotta se rata oli sitte suht heleppo kävellä läpi.

Verkattihin ensi pihalla kentällä vähä ravis ja laukas, Usva oli aika kiva, sei kummemmin kaahannu tai hyppelehtiny ja kuunteli kyllä. Maneesis ensimmääsen kierroksen se vähä vahtas, sitte se rauhottu! olin aiva varma että se siä hyppii ja sinkooloo ku on melekeen vuosi ku on viimeksi oltu maneesilla. Mutta ei onneks kytänny mitää niitä estevärkkejäkää!

Rata meni ihan ok, pari harmillista pudotusta, en sitte tiedä kummanko virheitä ne oli mutta oon muuten tyytyväinen rataan, tuli suht suorat tiet ja mä jopa muistin koko radan! 
Laukas ei menty ku viimeenen este, Usva halus mennä ravis niin en sitte ruvennu sitä hoputtamaan ettei mee jalat solomuhun. Muutama muulijuoksuaskel tuli esteiden välis ja tyyli oli mitä oli, mutta hyvä mieli jäi ja mä pysyin kyyris =D

Mun kaunis ratapiirros =D

Radan jäläkehen kattoon Marin ja Joltsun radan ja ne sai hienosti nollaradan, ja mentihin sitte kentälle kävelmähän ja juttelemahan. Siinä sitte Mari lähti palakintojenjakohon ja jäin sinne käppääileen, ja sitte mua tultihin huutamahan palakintojenjakohon! olin aiva että öö ookoo? ja sitte ajattelin että nyt on sattunu joku väärinkäsitys ja että sinne huurettihin jotaki toista. Jatkoon kävelyä, kunnes mua tultihin huutamahan nimeltä, ja menin sitte maneesihin. Mua orotti kyllä vuosisaran yllätys sielä, sain nimittäin kaulahani Kauhajoenmestaruuden pronssimitalin! Oi että olin onnellinen :) 






Sitte vain ponit koppihin ja takas tallille. Jäin vielä kattomahan Sonjan estevalamennusta :) On kyllä ny ollu niin estepainotteenen viikonloppu! 
Ny ehtoosta on ollu taas kuumeenen olo ja kurkku karhia... pitää toivoa että tämä ny menis ohitte, ku ens viikko on kerta täys työviikko! :S 
Jarno lähti takaasi sotahan ja mä palakitten urheuteni täykkäreillä ja sipsupussilla. :P 

Ps. haluaasko joku teherä mulle jonku hienon taustan? 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti