lauantai 24. marraskuuta 2012

Tulin voittamaan en anna minkään seisoo tiellä

Eilen oltihin Usvan kans estetunnilla, kiitos Satu opastuksesta ja hyvästä radasta :)
Aluksi oli ihan pelkkää pelleilyä, Usva ei oikeen tajunnu mistää mitää ja oli jalakojensa kaas aiva solomus, juoksi esteistä läpi ja mä en osannu keskittyä, nauraa räkätin vain (anteeeeks Satu :DDD) mut loppua kohore parani!
Lopuuksi mentihin jo tosi hienosti, ja sarjallekki (jolla oli eniten työstämistä) tuli TOSI hienot hypyt! Usva tuntu aiva hevoselta jo, ei enää lehemältä :D

Tälläästä rataa mentihin, anteeksi mun hyvät paintin käyttö taidot :'D

Jäi kyllä niin hyvä mieli tuosta, ja lopuksi ku hypättihin niin muakaa ei enää peljättäny :) ehkä me sieltä kisoosta tullahan hengis takaasi :D 

Ehtoosta sitte käytihinki kääntymäs kylällä Krouvis, oli kyllä niin kuivaa ku ei ollu juuri ketää sielä. Mä yritin juora kurkkukipuni pois muttei onnistunu :S
Ei me oltu myöhälle, johonki 2 asti vain ja sitte kotia ja maata. 


Yöllä mä heräsin tosi kivahan kurkkukipuhun, ja voin kertua jottei ollu sitte yhtää kivaa! niinku olis ollu joku isoo kivi kurkus tua vasemmalla puolella, yhh. 
Onneksi se on ny antanu periks päivän mittahan, mutta koko aika on sellaanen karhia olo kurkus :/ Sain huomisen päivän töistä vapaaksi, ettei tarvi siä huhkia, ku ens viikko on kuitenki täys työviikko. 

Tänään olin kattomas Marin ja Joltsun estevalmennusta, ja oli kyllä kiva olla pitkästä aikaa kattomas ku ei tarvinnu keskittyä kuvaamisehen (oli niin paska keli jottei saanu kuvia) ja hienoja hyppyjä tuli kans lopuuksi :) toivottavasti meillä menöö molemmilla hyvin huomenna kisoos! Ollahan samas luokas :) 
Valmennuksen jäläkehen juoksutin Usvaa liinas joustochamboneilla, ja se meni kyllä kivasti! ravit oli rentoja ja letkeitä, se kuunteli hyvin mun ääntä ja oikiahan kierroksehen tuli pari TOSI hyvää laukannostoa! Oikia kierroshan on siis sille vaikiampi tuos laukas.
Muutenki yleensä liinas juoksuttaes Usva ei ymmärrä "irroottautua" musta vaan se tuloo vain lähemmäs ja lähemmäs vaikka narua olis metritolokulla, mutta nyt se osas tosi hyvin mennä kauemmas jopa käynnis jo :) 

Mä oon täs vain kattellu tv:tä ja istuskellu konehella, ja oli tarkootus imuroora mut en tierä jaksanko mä. Onko pakko? ... nääh ei. Toivottavasti saisin puhuttua ton Jarnon mukahan huomenna sinne kisoohin kattomahan :) Olis kiva jos äitee ja iskäki lähtis. 

Nyt Jarnon kans vähä kotoillanviettoa, son moro!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti