maanantai 5. marraskuuta 2012

Kiiruskiiruskiirus... sanoonko jo jotta kiirus?

On ollu niiiiin kaikennäkööstä jotten oo taas jaksanu kirjootella. Enkä kyllä ny jaksa ruveta selostamahan tänne lähes kaharen viikon tapahtumia. :D

Viikonloppu meni lähes vain maates, oli kauhiasti univelekaa joten nukuun jopa päikkärit lauantaina, 3 tuntia päästelin =D (mä oon nukkunu päikkäreitä viimeksi yli vuosi sitte)
Pelattihin Jarnon kans vähä pleikkaria ja sain mä sen lenkillekki mun kans :)
Sunnuntai-iltapäivällä loppuu Usvan sairasloma ja kokeeltihin käyrä vähä maastos. Oli kyllä niin paljo energiaa ponilla! Ei ontunu, vähä meinas kyllä kompuroora. Jalaat ei ollu mitenkää mainittavasti turvoksis lenkin jäläkehen, vähä lämpööset vain. Linimentin läträyksellä mennähän jatketahan. 

Tänään oli ensi aamulla koulua 9-12 ja sen jäläkehen vein auton huoltohon, siihen vaihrettihin ny se vetonivel ja pyöränlaakeri - ei enää nakuta! on niin ihanan hiljaanen ajaa, ei tunnistanu enää omaksi autoksi!
Koulus käsiteltihin eläinsuojelulakia, ja oli kyllä mielenkiintooset tunnit. Oon aiemmin miettiny että voisin ryhtyä vapaaehtooseksi eläinsuojeluvalavojaksi, ja mielenkiinto heräs taas.

Iltapäivällä mulle tuli oikeen kuvaaja, ja mentihin tallille. Otettihin ensi Usvasta vähä rakenne- ja pääkuvia, sitte irtojuoksutin kentällä ja lopuuksi hyppäsin satulahan. Usvalla oli aiva mulkkero ja juoksi ja säntäs ku joku hullu pitkin poikin eikä kuunnellu sitte yhtää! Kuvaaja sai ikuustettua muistikortille 500 kuvaa, jotta toivottavasti siä olis eres jokunen julukaasukelepoonen kuva... jos hevoonen on hyvin niin sitte mun naama on nurin tai toisinpäin =D
Kuvaajana toimi Tuulia Nelimarkka ja Tuulian sivuja voi selaalla täälä!

Mun oma porsas ♥

Mua on viime viikkoona ärsyttäny niiiiin suunnattomasti se, jotta ihimiset luuloo mun kerkiävän joka paikkahan ja pystyvän joka asiahan. Ja ei, teistä jotka tätä luette niin ei ykskää oo sellaanen, äläkää pelijästykö! asia koskoo muita tyyppejä. Toinen asia on se, jotta ei ymmärretä mun elämäntilannetta ja pitää vängätä monehen kertahan että no asia on ny näin koska se on ny näin. Huoh!

"Vitutus on alatyylinen, erittäin laajalti levinnyt puhekielen sana, joka viittaa syvän harmituksen alaiseen mielentilaan. Vitutuksen alaisena olevaa ihmistä vituttaa."
"Vittuuntuneen ihmisen tunnistaa epätoivoisesta katseesta ja haluttomuudesta tehdä mitään mielekästä. Korvista vuotaa räkää ja navanympärys on hyvin turvonnut."



Mun oli pakko hakia tälle ehtoolle ittelle sipsipussi, jotta sais eres osan vitutuksesta valutettua sinne pussihin!

Karu totuus. :-(

Onneks multa löytyy tää kirja! Sain muistaakseni viime vuonna Rikulta joululahajaksi! x-D



Huomenna mullon aamutallivuoro + siivousvuoro ja sen jäläkehen 3 tunniksi koulunpenkille. Ehtoopäivästä olis tarkootus mennä Marin kans maastohon, ja ehtoolla ajelen Lauran tykönä Jalasjärvellä. Mutta ny sipsipussi kainalohon ja Lenni toiselle puolelle ja peiton alle! täykkärit pyörimähän :P





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti