keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Tämä on helpompi liike; leeehmäää

Mulla oli tänään eka työpäivä! tosiaan munhan piti aloottaa yhyres sikalas Jalasjärvellä, mutta se homma meni sitte puihin (oikiastansa niiren "vika") ja oon kyllä aiva tyytyväänen jotta meniki puihin! oon ikävööny navettahommihin siitä asti ku niistä jäin pois yli vuosi sitte (vakituusista hommista siis, oon teheny satunnaasesti lomituksia) ja tuo on niin mun paikka olla tua lemmujen seas ♥ 

Lypsyllä =)

Operaatio kämpänsiivous oli pakko ottaa ja toteuttaa, tää huusholli oli ku soran jäljiltä :D 



Ajelin sitte tuos askareitten välis käymäs Jalasjärvellä Lauran tykönä Lennin kans ja kävimmä siivuamas möykkykyläs tallinki :) on ollu aika tapahtumarikas päivä. 

Olis taas pariki mieltä vaivaavaa asiaa, mutta mä en halua niitä tänne kirjoottaa.

Eileen oltihin muuten Usvan, Marin ja Joltsun kans maastos ja mentihin melekeen 2 tunnin lenkki. Oli kyllä kivaa ja virkistävää, vaikkaki kyllä aiva pirun pimiää ku kello meni seittemää takaasipäin tulles... 
Ja Usvalla on taas törkiä mätäpatti persehes. -_-

Tämoli ny tälläänen pikapostaus, ny moon ansaannu siiderini ja sitte pitää mennä maata, huomenna herätys puoli 5. Hevoosten ruokinta ja pihallevienti on ennen aamuaskarehia... Ötyä! 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti