tiistai 24. heinäkuuta 2012

Et tiedä tietä menneisiin

"Sä sanoit kyllä tietäväsi
Miltä minusta tuntuu nyt
On suakin kolhinut elämäsi
Ja muistat illat nuo itketyt
Mutta tiedät vain itkusi omat,
Muistot haalenneet, hahmottomat,
Etkä tulla voi öihini yksinäisiin
Siis älä ikinä sano niin."

Näin. Oon taas miettiny syntyjä syviä näillä hiirenpaskan kokoosilla aivoollani. Mitä varte mä näen aina niin vammaasia unia, mm. Jarno jättää mut, Jarno pettää mua, Jarno kuoloo... vaikka mitää näistä ei oo tapahtunu eikä tarvisi murehtia tuollaasia?! Hohhoijaa.
Tänään mä sitte alootinki kunnon dieetin. Haluan jo erohon tästä saakelin uimarenkaasta ja liikakiloosta. Joo mä tierän että olis pitäny jo ajat sitte teherä jotaki, muttei oo saanu aikaaseksi. Mä oon kyllä hyvän aikaa jo vältelly heseä, mäkkäriä, grilliä jne. ja oon kyllä huomannu jotta ku niis ei vaan käy niin ei tee mielikää. Samoon karkkia ja suklaata oon onnistunu jo hyvin jättämähän. Viä ku sais noi sipsit jätettyä. :P Tsempit mulle. :-D

Tänään olis ohojelmas tuvan siivousta, Lennin pesu, auton imuroonti ja tallilla isoota siivousta. Lennin kans vois käyrä pienen lenkin, ny ku sen tassuki alakaa olla paree. Käytihin viikko sitte ell ku se ontuu oikiaa etusta tosi pahasti, siä oli joku tulehrus. 
Ajattelin kans jotta jos ei oo kovin kökkö keli niin meen ehtoolla pyörällä tallille. Ny kyllä näyttää vähä köppääseltä tua sää, toki Forecan mukahan ei pitääsi sataa..

Nymmä hinaan itteni tästä ylös ja rupian touhuamahan! 
Ps. kuvauskeikkojaki olis ihan kiva saara...
Pps. Tsempatkaa mua hirmupaljo jotta saan pirettyä itteni kuosis nuoren sipsien osalta! :D



3 kommenttia:

  1. Tsemppiä tosi paljo, tiedän kyllä kuinka vaikeeta se on ! Mä oon nyt saanu laihdutettua 8kg yhteensä ja kyllä siitä jokapäiväisestä lenkistä on tullut jo tapa ja sitä lenkkiä odottaa aina ehtoosin :)

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä!! Tiedän kuinka vaikeeta se on pysyä erossa herkuista :D

    VastaaPoista
  3. Kiitti! Susanna, voit antaa jotain vinkkejä millä mäki saisin kiloja pois ;D mä kokeelin tänään ostaa niitä Nutriletin ruokia, mut hyi saasta mitä kuraa ne oli!! mä en pysty niitä syömähä.

    VastaaPoista