maanantai 24. syyskuuta 2012

Tien valoisampaa puolta kuljetaan

Unohrin eilises postaukses kertoa siitä, kuinka siä estekisoos eileen verryttelys Usva haki niin hienosti eteen alas!! se ei oo ikinä tehny noin, ja nyt se oli niin hienosti ja seiso ryhdikkäästi ja tuntu miten se otti takajalkoja allensa ja oli kuulolla =) pakko oli kertoa, mä olin niin onnellinen tuosta!

Aamulla heti ajoon  Ilimajoelle terapiahan, ja oliki "pitkästä aikaa" mukava olla sielä, kun on ollu ny parin viikon väli. On tuo oma terapeutti vaan ihana, se ymmärtää eikä jankkaa. Harmi vain, ku sen vastaanotto siirtyy Seinäjoelle enkä mä kyllä sinne asti viitti ajella, niin mun terapia siirtyy sitte tänne Kauhajoelle.. toivottavasti täälon joku mukava auttava käsipari sitte orottamas.
Terapian jäläkehen menin Korvalle, ja Riikka tuli meille Windyn kans ja koirat saivat painella pihalla!

Iltapäivällä vihiroonki sovitettihin Usvalle uusia niittimeksareita, ja jeiii ne sopi Usvalle! Tamma näytti hirveen nätiltä ne pääs :) saatiin samaa sarjaa oleva rintaremmimartingaaliki.
Postilaatikkoon kolahti päivällä hackamore-kuolaimet, ja mentiin Satun kans illalla kokeileen tallille niitä. Mua vähä jännitti, että kuinkahan Usva käyttäytyy, protestooko vai mitä.. mutta se toimi ihan älyhienosti niillä! yleensäki se lutkuttaa suutansa, oli kuolaimet mitkä hyvänsä suus, mutta nyt se oli paljo rauhallisempi ja suu pysy kiinni ja hiljaa! oon niin tyytyväinen tuohon poniin =)
Satuki nousi hetkeks selkään, oli kiva kattoa kuinka Usva nautti tuosta ratsastuksesta, ku mentihin ihan vain sellaasta rentoa löpsöttelyä, ravaalua löysin ohojin jne. Välillä vähä rennompaaki ♥


Huomasin tänään tallilla, et mulla on muutamia koulusatulahuopia ja ku myin sen mun koulusatulan pari viikkoa sitte, nii noille ei oo oikeen käyttöä ku ei ne estesatulahan sovi. Ää, siä on yks niin ihana huopa mitä en haluaasi myyrä! mutta sen ny tierän jottei mulle ny justihin kyllä oo tulos koulupenkkiä, eli mä voisin noi huovatki myyrä niin sais vähä rahaa.. tai jos jollaki olis vastaavanlaasia yleis- tai estemallina, niin vois vaihtaa päinsä.

Tallilta kotiutumisen jäläkehen oon vain rauhoottunu ja lepuuttanu jalakojani, kattoon vähä Maajussille morsianta ja oon sitte ollu täs konehella.
Huomenna olis meininki mennä aamusta autokoululle arvioovahan ajohon, ja sitte ajattelin käyrä ratsastamas jos on kiva sää. Ehtoopäivästä mä suunnistan isseen työ yöksi, ja voisin käyrä pesemäs auton isseen työmaalla. Illalla tairetahan reffata Kristianin kans ja parantaa maailmaa. :D
Nymmä uppourun sipsien kans täyrellisten naisten maailmahan. Heiny!









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti