tiistai 2. lokakuuta 2012

Minä olen jossain täällä, kanssa yksinäisen kuun

"Minä katselen poispäin, siltojen huminaan
Kannoillani aaveet, ja vaihtuvat maisemat
On samanlaiset aina aina uudestaan"

Taaaaas on menny piiiitkä aika ku oon viimeksi kirjoottanu. Viikko. Pläh. On ollu niin kaikenlaasta. Mutta voisin teherä pienimuotoosen kertauksen tapahtumista.

VIIME VIIKKO
Tiistai 
Oltiin Satun kans maastos Bealla ja Usvalla ♥
Ehtoolla menin sitte isseen työ yöksi. 

Keskiviikko 
Aamusta heti sairaalanmäelle fysioihin, jeejee... siä oli tylsää ku samoja asioota hinkattihin vaan, mutta kyllä mä sain kehuja jotta oon hyvin jumpannu, ku jalaat toimii jo hyvin. 
Ehtoolla Jarno tuli jo lomille! =) 

Investoonti Seinäjoen farkku55:sta. 

Torstai-Perjantai
Kotona oleelua, siivoolua jne. Vesisadepäiviä, ei paljo pihalla ollu tekemistä. Perjantaina oltihin Satun kans Maatalousoppilaitoksen kentällä, mä pistin parit esteet ja kuvasin ku Satu hyppäs Bealla.
Ehtoosta askartelin yhyren ottapannan suittihin ja Jarnon äiteelle rannekorun. 
Ai niin! Bongasin mä möykkykylän mettiltä hirvenki. 

Tälläänen ihana polle mammuskeli laituumella ku me mentihin maaston kautta kentälle =)

Satu ja Bea ~ 60 cm


MÖÖÖ!

Lauantai
Aamupäivästä lähärin Kurikkahan Lauran kans kattomahan seuraestemestaruuksia. Kuvia tuloo sivuulle ku jouran ne valakata ja teherä. 
Kisojen jäläkehen mentihin tallille ja heitettihin Usva koppihin, lähärettihin uhmaamahan saretta -> raviradalle! Usva nautti ku sai päästellä höyryjä, harmi vain ku mun jalat ei tahtonu kestää :-/ 
Käytihin sen jäläkehen Sallan ja koirien kans mettälenkillä!
Ehtoolla pelattihin Jarnon kans lautapelejä ja herkuteltihin :-) 

Kiva loikka.. =D

Lenni säälinaama.


Voi järkytys, tuosta mä en voi mennä!

Usva päästelöö =)


Hei, olen Monsku the agentti ja vaanin sukkalaatikossa.

Sunnuntai
Löhömöhö-päivä, ei mitää erikoosta. Vettä satoo oikeen antaumuksella lähes koko päivän. 
Mua vitutti.

Maanantai 
Aamusta askartelin meirän kissille helemipannan, se häpes sitä =D Mun mielestä siitä tuli aika kiva. 
Päivemmällä menin tallille, ja sain Jarnonki mun mukahan =) hyppäsin Usvalla vähä, kenttä oli aika lörtsy kaikkien sateiden jäljiltä. Kaikenlisäksi mun alakoo ottaa niin lujaa tuohon oikiahan jalakahan, jotten sitte kauhiasti viittiny sitä rääkätä. Muttei me ny mitää hirveitä menty, max joku 60cm okseri.
Vihiroonki sain Jarnon Usvan selekähän! jessss :---) 
Ehtoolla taas pelaaltihin lautapelejä. 

Mun uudet ratsarisukat :---) oli pakko ku nää oli niin söpön väriset.


Monskulle panta >:)

Tänään
Oon aamusta heti ollu hierojalla, aijai. Sen jäläkehen olin kylällä vähä hoitelemas asioota (hngh joku työkkäri ja kela -.-) ja nyt oon vaan touhaallu täs tuvas, ku taas sataa vettä. Suunnitelmis olis kyllä vielä vähä kattella josko löytyys jotaki myyntikamoja, ja ehkä jos sää vähä paranis niin vois käyrä ratsastamas. 

Huomenna 
Mulla onki sitte aamutalli- ja siivousvuoro, ja ehtoolla lähären hakemahan Tatsia ylläpitopaikasta. Ihanaa saara se lähemmäs, ja muutenki pois sieltä mihinä se on kesän ollu. Mä oon aika pettyny siihen paikkahan & porukkahan, mihinä se ny oli. 
Mullon ny sitte tämä ja ens viikko vielä sairaslomaa, josko sitä sitte pääsis jo töihinki...

 Kattelemahan possuja ♥

.... niin ... 

ps. Meillä kävi joku hinuri sähkömies, ja ny meirän kämppähän ei tuu sähköjä. hoovee. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti