tiistai 16. lokakuuta 2012

Hevoselle ensin heinät, sitten miehelle mitä löytyy

Juuuuuus on taas venähtäny tuo kirjootusväli.
Ensinnäki olin siä parturis! tykkäääään tästä tukasta.

Mä sain tällääsen hianon letinki ♥

Perjantina olin Usvan kans estekurssilla Dimonas, ja meni kyllä yllättävän hyvin! vaikka Usvalla olki virtaa, niin mä yllätyyn silti sen hyppäämisestä tosi positiivisesti. Mentihin 3 esteen sarjaa, ensi oli innari ja sitte pari laukkaa ja pysty. Usva tajus sen innarin heti, vaikka mä olin aiva varma jotta se joko yrittää mennä koko homman yhyrellä loikalla tai sitte se vain juoksoo läpi.
Ehtoolla saatihin Sallan kans idis, jotta mennähän käymäs krouvis yksillä. No, ku paikalle päästihin niin kappas vaan selevis jotta siä esiintyy hunksit. Jäätihin sitte piruuttansa niitä kattomahan :D Emmä ny tierä, ei ny ollu paska häävi esitys.

Lauantaina oli isseelle yötä ja olin paljuuttelemas, oliko vähä ihanaa lillua 5 tuntia siä sangos ♥
Ihania ihmisiä ja hyvinhuolehdittu nesteytys, kotimatkalla grilli ♥

  
Riikka ♥

Sunnuntaina suuntasin sitte kuvaamahan syksyn viimeesiä kisoja myllykylähän. Kysehes oli koulukisat.
Hienoja hevoosia, mut ihan helevetin kylymä keli! ja tietysti mulla jäi pipo ja hanskat kotia. 

Tiina-Liisa Vaskivuori & My Only One (mun ensirakkaus hevoosis! ♥)

Annette Mäki-Paavola & Celtas Quillabamba


Maanantaina menin uurestansa issehen työ, tarkootus oli vaihtaa öljyt ja suodatin muttei löyretty sitte sopivaa öljyä, ja huomattihin jotta käyttöautolla on joku tarjoushuoltohomma joten issee soitti sinne, ja mä vien ny perjantaina auton sitte sinne ja siä hoiretahan homma. 
Kuitenki isseen kans katteltihin mulle uuret lasinpyyhkijät etehen ja taakse, ja vaihrettihin pari pimennyttä polttimoa. Oli kivaa laatuaikaa ja saatihin parit hyvät naurut siinä töitten aikana :'''D mulla on maailman ihanin iskä ♥

Eileen sitte tulin aamulla isseen tyköä korvalle ja otin hevooskoppini käsittelyhyn. Kravasin vanhat maalit sisäpuolelta pois, irroottelin kaikki rautaosat ja siivosin moskat kopista. Maalasin sisäpuolen kertaallensa valakoosella vesiliukoosella maalilla, ja rautaosat mattamustalla spraymaalilla. Reviin lastaussillasta sen prklehen revennehen käytävämaton veks, ja tänään meen jatkamahan töitä. Tieros siis maalaus toisehen kertahan, kopin sisällä olevan valon paikkaa aion siirtää vähä ja yritän kattella lastaussiltahan poikkipuut kumimaton päälle. 



Pistän sitte myöhemmin kuvia, jotta miltä koppi näyttää maalauksen jäläkehen. Isseepuoli kehu jotta niinku sairaala, jotta tuosta tuloo sairaskuljetus. :D 
Muttaaaa ny tää lähtis aamutallihin ja tallia siivuamahan arkimarketin kautta, pitää hakia läskipalloolle vähä rehua ♥


2 kommenttia: