keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Maailma on suuri, on paljon piilossa

Oon niiin väsyksis ja haluan vaan nukkumaan et teen tällääsen pikapostauksen =D
Tänään tein aamutallin, siivosin tallin, olin möykkykyläs siivoamas ja sitte järkkäilin tallilla viä Usvan kaikkia kamppeita.
Satun kans oltiin tallilla ja juoksutettiin Usva, samalla tuli testattua apuohojat jotka oon ostanu jo hyvän aikaa sitte mutton jääny sitte kokeelematta.
Usva meni jo aika hyvin liinas, ku sei malta irtautua ihimisestä vaan se kulukis tärkiää peräs =D välillä se meinas oikeen intaantua ja tuli parit spurtit! 













Erityiskiitos taas Satu ♥ mitä mä tekisinkää iliman sua :-) 

Huomenna aamutalli, tallinsiivous, möykkyläs hevoostenhoito + tallinsiivous ja tättärärää.. kauan orotettu parturi! 
Lisäksi pitääs vierä kirppikselle kamppehia, ku saatihin pöytäpaikka tuosta aiva kivenheiton päästä.

Joskus vielä mullon kirjava hevoonen, ja joskus vielä mä haluan päästä kattomahan livenä mustangeja. (*vinkkaaloo jarnolle....* [lue: käsköö jarnon vierä mut heti kattomahan niitä!])


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti