tiistai 9. lokakuuta 2012

I made a wish and you come true

Vähä meni suunnitelmat tältä päivää uusiksi, muttei se mitää kyllä silti on saanu mennä aiva vaakaliitoa.
Aamusta siis 9-12 koulua, johona käytihin läpi nautojen pidon vaatimuksia ja naudan vuosikiertoa.
Mielenkiintoosia aiheita, ja olin kerranki tunnollisesti lukenu läksyt ja sain "loistaa" tieroollani xD

Koulun jäläkehen tulin käymäs kotona ja lähärin hyyppähän kattomahan Ninoponia. Kuvattihin Nooran Timbeä ensi pellolla ja sitte vähä otettiin juoksutuskuvia kentällä. Pistin rokottehen Ninolle ja sitte kameranlinssihin ruvettihin vangittemahan Nooran uutta pollea Enskaa. Lopuuksi filimille pääsi Hennanki hevoonen Carlos. Hienoja hevoosia, ja ne liikkehet..! ♥_♥

Kuvauksista ku selevisin niin kaahasin sitte Jalasjärvelle työhaastatteluhun yhtehen sikalahan, mihinä oon ollu aiemminki vähä avittelemas. Vaikuttaa hyvältä, ens kuus alakaa työt ja kattotahan pikkuhiljaa kuinka kintut kestää. Eli tämän kuun loppuhun saan ny sitte viä olla sairaslomalla. Mikä on ihan hyväki, niin ei tarvi sitte heti jäärä sairaslomalle ku työt on alaannu.
Pistelen hevoosista kuvia täs lähipäivinä.

Tänään on tupaa siivottu, verhoja vaihreltu ja ikkunoota pesty. Huomenna mullonki sitte aamutallivuoro ja siivousvuoro (lue: terapiaa =D)
Ei mulloo tältä päivältä sitte oikeen mitää tähärellistä kerrottavaa, omaa kivaa kun vain on.. =D niin tosiaan möykkykylän keikkaa ei tarvinnukkaa teherä, mutta ehkä sitte huomenna.
Ainiin ja joo! mun parturi siirtyki torstaille, mutta ei se mitää ehkä parempiki niin. On sitte ihanaa aloottaa viikonloppu tuliterällä pönsällä!

Ny tää valuus tuonne peiton alle Lennin vierehen ja kattoos jakson pari täykkäriä... tsau!




Lenni ja Monsku =D

Ihminen, jonka musiikilla ja sanoituksilla mä jaksan ymmärtää tätä elämää ja sitä miksi mä oon justihin tälläänen ku mä oon. Antaa ymmärrystä monihin asioohin. Suvi Teräsniska ♥ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti